Saturday, June 28, 2014

SLEEPING DOGS PC DOWNLOAD HIGHLY COMPRESSED GAME

හායි යාලුවනේ ඔන්න ඉතින් උදේම හුතුන පොස්ට් එකක් දාන්න මොකද ගොඩක් අය මගේ පොස්ට් එක බලලා තිබුන ඊයේ දැම්ම ඒ ගේම් එක හරිගියනේ ස්තුති පොස්ට් එක බැලුවට ඒ වගේම අපිට ලයික් එකක් දාලා යන්න මමතක කරන්න එපා හරි එහෙනම් මම කියන්නම් අද මම මොකද්ද ගෙනාවේ කියල මම අදත් ගෙනාවේ ගේම් එකක් මේකත් නියම ගේම් එක ඔයාල G.T.A ගේම් එක ප්ලේ කරලා ඈති මේකත් ඒවගේම ගේම් එකක් මම පොඩ්ඩක් මේ ගේම් එක ගැන විස්තර කියන්නම් 




මේ ගේම් එකේ නම තම SLEEPING DOGS-AN OPEN WORLD MARFIA GAME මාෆියා කිව්වම ඔයගොල්ලෝ දන්නවනේ ගේම් එක UNDERWORLD පැත්තට බරයි නේ මේකත් හරියට ඒවගේම ගේම් එකක් මේ ගේම් එක G.T.A වගේම වුනාට ඊට වඩා කොලිටි ගේම් එකක් හරි එහෙනම් විස්තර ඇතිනේ කිව්වා ගේම් එකක් බාගන්න හැටි කියන්නම් .

මේ ගේම් එකේ සයිස් එකේ වෙන්නේ 6GB විතර එහෙනම් බාගෙනම බලන්නකෝ 

6 comments:

  1. Anonymous6/29/2014

    machan meaka highly compress karala denako.plz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඕක highly compressed තමා සහෝ..

      Delete
    2. Anonymous4/04/2022

      Mậstệr Nîghtmärệ'S Trîcks >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Mậstệr Nîghtmärệ'S Trîcks >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Mậstệr Nîghtmärệ'S Trîcks >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK tN

      Delete
  2. 100,200 mb වලට compress කරන්න බැරිද

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 
Twitter Bird Gadget