Saturday, June 28, 2014

Assassin's Creed IV Black Flag Deuluxe Edition




හායි යාලුවනේ...!!!!ඔයාලට කොහොමද ??මම හිතනවා මගේ පිහිටෙන් ඇති කියල හරි අහ් ඔයාල මාව දන්නේ නෑ නේද මම තමා Master Nightmare බ්ලොග් එකේ නිව් ඔදර් ඒවගේම මම ස්තුති කරනවා මාව බ්ලොග් එකට ගත්ත හිත හොද කොල්ලටත් හරි ඔන්න එහෙනම් ඔතින් හාහාපුරා කියල පලවෙනි පොස්ට් එක පොස්ට් කරන්නයි යන්නේ .ඔයාල දන්නවනේ ෆොටෝ වලින්ම ඉස්සෙල්ලම 
දාන පොස්ට් එක මට ඉතින් හිතුන ඉස්සෙල්ල මේ බ්ලොග් එකේ 
ගේම් දාලා නැති හන්දා ගේමක් ම දාන්න ඉතින් හරි මම  මේ ගේම 
එක ගැන පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්නම්





මේ ගේම් එකේ නම තම ඇසෂින්ස් ක්රිඩ් තේරෙන සිංහලෙන් කිව්වොත් ඝාතකයාගේ උමතුවමේ ගේම් එක නිකුත් වුනේ මේ අවුරුද්දේ එවුනට මේ ගේම් එකේම 5 unity කියනපස්වෙනි ගේම් එකත් නිකුත් වුනමේ ගේම් ඉදිරිපත් කරන ලද්දේ 'UBISOFT' කියන ආයතනයෙන් කොහොමත් මේ නම කිව්වහම් කවුරුත් දන්නවා මේ ආයතනය අංක 1 ආයතනයක් කියල හරි පැහැදිලි කර ඇතිනේ. 





මේ ගේම් එක දැන් බාගන්න.
මේ ගේම් එක වෙන්නේ 5GB විතර එහෙනම් බාගෙන බලන්නකෝ..





0 comments:

Post a Comment

 
Twitter Bird Gadget